Ta strona używa plików cookies.
polityka prywatności   
AKCEPTUJĘ
MARATON BEHAWIORALNY W TWOJEJ FIRMIE TO 3 W 1:
WIEDZA
Zdobądź wiedzę o unikalnych narzędziach ekonomii behawioralnej dzięki formule learning-by-doing
+
+
EVENT
Buduj zespoły i angażuj swoich pracowników w zaprojektowanej przez nas przestrzeni
+
EFEKT
Uzyskaj namacalny efekt konkretnych rozwiązań, produktów, usług, komunikatów do wdrożenia w Twoim biznesie

ZAMÓW MARATON BEHAWIORALNY

DO TWOJEJ FIRMY

MARATON BEHAWIORALNY W TWOJEJ FIRMIE TO 3 W 1:
WIEDZA
+
+
EVENT
+
EFEKT
Warsztat przekazujący wiedzę w formule learning-by-doing, prowadzony przy wykorzystaniu narzędzi ekonomii behawioralnej.
Energetyczny event dla 20 – 120 pracowników, pozwalający im twórczo zaangażować się w wyzwania Twojego biznesu.
Namacalny efekt w postaci konkretnych rozwiązań, produktów, usług, komunikatów gotowych do wdrożenia.

ZAMÓW MARATON BEHAWIORALNY

DO TWOJEJ FIRMY

MARATON W TWOJEJ FIRMIE

Maraton Behawioralny to proces projektowania zachowań, opracowany przez ekspertów BLINK Spark a change, którego głównym elementem jest całodzienny warsztat koncepcyjny. Jego autorska formuła pozwala uczestnikom nie tylko poznać metody kształtowania zachowań wywodzące się z ekonomii behawioralnej, ale także wypracować konkretne, gotowe do implementacji rozwiązania. Niezależnie od tego, czy zajmujesz się marketingiem, kontrolą jakości, sprzedażą czy pracujesz w innym dziale, który musi modelować zachowania pracowników, klientów lub kontrahentów.

Maraton poprzedza dogłębna analiza wyzwań (proces BE LENS REVIEW). Po zakończonym maratonie otrzymujesz kompletny raport z rozwiązaniami gotowymi do testowania.

Przed Maratonem
Jeśli projekt tego wymaga to realizujemy proces BE LENS REVIEW. W jego trakcie na podstawie zebranych danych (materiały graficzne, procesy/procedury, dokumenty, dane obserwacyjne) dokonujemy analizy barier i szans, które stoją przed Twoim wyzwaniem biznesowym.

AGENDA

9.30-11.30
Start Maratonu - Agata Romaniuk, BLINK
Do biegu, gotowi, start! Zaczynamy Maraton! Na początek przygotowaliśmy dla Ciebie porcję solidnej wiedzy o ekonomii behawioralnej, która już za chwilę pozwoli Ci się wcielić w rolę profesjonalnego projektanta zmiany. Start Maratonu to także czas na przedstawienie briefu wyzwania przed jakim stoi Twoja organizacja oraz poznanie członków Twojej osmioosobowej drużyny, bo właśnie w takich grupach zwykle mierzymy się z behawioralnym wyzwaniem.

11.30-13.30
Praca analityczna i koncepcyjna
Zapoznanie się z barierami i szansami dla potencjalnych rozwiązań, a następnie tworzenie odpowiedzi na wyzwania Waszej firmy - to początek pracy nad behawioralną zmianą. Eksperci behavioral change są stale do Twojej dyspozycji.

13.30-14.30
Obiad
To już półmetek Maratonu. Zmęczenie daje o sobie znać, dlatego czas na wzmocnienie.

14.30-18.00
Praca koncepcyjna
Wymyślanie zapalników to kluczowa faza procesu modelowania zmiany behawioralnej. To nie lada wyzwanie, dlatego zarezerwowaliśmy na nie a) dużo czasu b) pełne wsparcie naszych ekspertów behavioral change.

18.00-19.15
Faza wyboru rozwiązań
Już widać metę! Pełna mobilizacja: czas na selekcję najbardziej obiecujących zapalników, które trafiają do głównego sędziego Maratonu. Uff, czas na chwilę relaksu. Sędziowie mają teraz pełne ręce roboty, bo każdej drużynie należy się feedback. Po blisko 10 godzinach wytężonej drużynowej pracy pod okiem ekspertów uczestnicy maratonu zostali projektantami zamiany, a Twoja organizacja ma gotowe koncepty działań, modelujących zmianę zachowań.

Po Maratonie
Tworzymy kompletny raport dokumentujący mechanizmy zmiany zachowań czyli konkretne pomysły, które można poddać testom.

FORMUŁA

Maraton behawioralny to wyjątkowa formuła 3w1. Po pierwsze to element zainicjowanego przez Ciebie projektu strategicznego, który w Twojej firmie ma prowadzić do zmiany zachowań pracowników, klientów lub kontrahentów. Po drugie to warsztat z elementami szkolenia, który nie tylko podnosi poziom kompetencji zaangażowanych uczestników, ale pozwala wypracować konkretne rozwiązania w obszarze zmiany zachowań. Po trzecie to energetyczny event, który pozwala nie tylko zaangażować jego uczestników pracę nad rozwiązaniem, ale wspiera skutecznie cyrkulacje wartości wśród pracowników organizacji.

EKSPERCI

dr Agata Romaniuk zajmuje się rozwojem metodologii behavioral change: w pracy akademickiej na Uniwersytecie Warszawskim i w praktyce biznesowej. Pracuje z klientami z kategorii: ubezpieczeń, telekomunikacji, napojów, finansów a także z instytucjami publicznymi i NGOsami. Poprzednio związana była z The Behavioral Architects w Sydney, gdzie zdobywała doświadczenia w stosowaniu behavioral change dla następujących klientów: Optus, Sydney Water, Energy Australia, AMP, Melbourne Metro Transit, Commonwealth Bank.

Agata Romaniuk dowodzi zespołem ekspertów, którzy podczas Maratonu wprowadzą Cię w świat projektowania rozwiązań behavioral change.

MIEJSCE

Podczas Maratonu behawioralnego najlepsze rezultaty osiągamy pracując poza siedzibą firmy, w której na co dzień przebywają uczestnicy. Mamy ponad 20 lat doświadczenia w budowaniu optymalnych warunków dla transferu wiedzy i możemy zorganizować dla Ciebie Maraton w lifestylowym coworku, klimatycznym klubie, wygodnym hotelu, w Berlinie, Nowym Jorku albo na promie do Szwecji. Wszystko zależy od tego jakie zadania stawiasz przez Martonem oraz jak liczną grupę uczestników chcesz zaangażować w warsztat.

WYCENA

Wycena dedykowanego Maratonu jest uzależniona od tego czy jest elementem procesu strategicznego, w którym uczestniczymy, jak liczna jest grupa osób zaangażowanych w warsztat oraz gdzie ma zostać przeprowadzany Maraton. Skontaktuj się z nami abyśmy mogli wesprzeć Cię w przygotowaniu briefu.

KORZYŚCI

WIEDZA
Warsztat przekazujący wiedzę w formule learning-by-doing, prowadzony przy wykorzystaniu narzędzi ekonomii behawioralnej.
EVENT
Energetyczny event dla 20 – 120 pracowników, pozwalający im twórczo zaangażować się w wyzwania Twojego biznesu.
EFEKT
Namacalny efekt w postaci konkretnych rozwiązań, produktów, usług, komunikatów gotowych do wdrożenia.

CASE IKEA

W październiku 2018 zorganizowaliśmy prawdopodobnie pierwszy na świecie maraton behawioralny – 10-godzinny warsztat projektowania zachowań konsumentów, zrealizowany w formule learning-by-doing z wykorzystaniem narzędzi ekonomii behawioralnej.

W trakcie maratonu realizowanego dla Ikea, 110 uczestników wypracowało 28 rozwiązań w 3 obszarach wyzwań przed jakimi stoi ten szwedzki koncern.

Najlepsze z propozycji są obecnie implementowane!

POZNAJ MARATON BEHAWIORALNY DLA IKEA

*ocena w skali 1-5 przygotowaniamerytorycznego dotycząca ekonomii behawioralnej przyznana Agacie Romaniuk w ankiecie ewaluacyjnej

DLA KOGO

Maraton Behawioralny to warsztaty dla każdego, kto staje przed wyzwaniem zmiany ludzkich zachowań - niezależnie od tego czy pracujesz w handlu detalicznym, pomocowej organizacji pozarządowej, czy portalu internetowym. Formuła Maratonu Behawioralnego została pomyślana w taki sposób, aby dostarczać Ci uniwersalnych umiejętności modelowania zmiany ludzkich zachowań przy półce sklepowej, placówce bankowej czy podczas zbiórki charytatywnej.

Jeśli zastanawiasz się czy metody ekonomii behawioralnej działają w praktyce przeczytaj opinie firm, z którymi współpracujemy:

KONTAKT

Maraton Behawioralny to projekt realizowany przez BLINK Spark a Change i ORA&Funksters

Napisz lub zadzwoń abyśmy mogli wspólnie przygotować brief Twojego Maratonu.

Agata Romaniuk:

ar@blnk.pl

516 368 780

Tomek Sławiński:

tomek.slawinski
@funksters.pl

604 205 616